facebook

Khamis, 21 Mei 2015

Pembekal Bangkit Cheese Borong KL & Selangor

Assalamualaikum.

Sedar tak sedar dah masuk bulan Syaaban kita sekarang. Bermakna kurang sebulan sahaja lagi sebelum kita bertemu bulan yang mulia, Ramadhan, InsyaAllah.

Seperti tahun-tahun lepas, saya masih membekalkan kuih bangkit santan dan bangkit cheese di Selangor, Kuala Lumpur bahkan ke seluruh Malaysia.

Setakat ini, lebih 300 balang telah terjual dan ditempah.

Harga borong kami sedikit naik memandangkan kos juga meningkat. RM15 sebalang. Harga yang dicadangkan untuk ejen jual ialah RM20-RM25 (bergantung kepada lokasi).

Minimum order untuk harga borong ialah 30balang (2pallet) termasuk delivery. Tetapi kali ini saya beri kelonggaran harga borong ini untuk 1 pallet, jika anda boleh pick up di sekitar Semenyih.

InsyaAllah, rezeki untuk dikongsi sama.

Jika anda nak beli bangkit cheese tapi nak jimat postage; x mahu ambil risiko kuih retak/pecah, bolehlah hubungi nombor yang tertera di bawah.





Ejen Kuching tu bukan main lagi.

"Ahad aku balik Kuching, Isnin habis terus" katanya. Serius, penggemar keju akan sukakannya, insyaAllah puas hati.


Jika di kawasan anda masih belum ada ejen, kenapa tidak anda yang jadi ejen atau pembekal kuih bangkit cheese yang super sedap ni?

Tahun lepas lebih 2000botol terjual di seluruh Malaysia. Berkat kerja keras ejen-ejen dan team saya serta izin dari Allah juga.

Nak jadi ejen, Best deal di Whatsapp 0137716961.
InsyaAllah saya akan turut sama bantu mempromosi bangkit cheese ini untuk sales anda.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan