facebook

Selasa, 18 Disember 2012

Pakai stokin semasa tidur

Baru2 ni aku dah mula pakai stokin tebal sebelum tidur. Antara kesan positif yg aku nampak ialah, kurang bisa2 pd kaki esply masa bgun tidur.

Memakai stokin semasa tidur elok untuk mengelakkan  badan dimasuki angin, lebih2 lagi suhu pd waktu malam biasanya sejuk. kalau ber aircond/kipas, laaagi sejuk. Pernah juga aku dengar penceramah agama bgtahu, kalau jin/syaitan nk masuk tubuh manusia, mereka akan masuk ikut kaki (ke, ibu jari kaki? aku x ingat :p  ). So, kita disuruh tutup kaki masa tidur. since selimut selalu gerak2 masa tengah tidur (ke, aku yg gerak2?), jadi, kenalah pakai stokin. Sekian.

1 ulasan:

  1. patutla arwah nenek aku pantang btul kalau aku biar kaki x diselimut...asal dia selimut, aku bukak...hehe..tapi skrng mlm2 aku sendiri bangun cari selimut...;)

    BalasPadam