facebook

Sabtu, 6 Jun 2015

FAQ Bangkit Cheese

Senarai terkini pengedar Bangkit Cheese

Gambar dalam balang

Review customer.


Frequently Asked Question Bangkit Cheese:


Q1: sebalang ada berapa biji?
A1: 45-50 average. Bergantung pd ketebalan. Ada tebal ada nipis. Isi penuh balang. Pernah kira ada yg 43biji sebalang.


Q2: Berapa harga sebalang? Retail dan borong.
A2: Sebalang retail rm20. Borong rm1* (P&C) minima 15 atau 30 balang. (T&C applied)
Please PM 0137995574 for info.



Q3: Apa syarat nak jadi ejen?
A3: Hanya perlu buat belian minima. Harga jual sebaiknya seperti yg dicadangkan.
Kami akan bantu bantu anda dari aspek promosi insyaAllah. (FB, IG dan latest blog dah top rated di Google search. Alhamdulillah)



Q4: Penghantaran macam mana?
A4: 
Borong: Selangor &KL free di pick up point yg ditetapkan.
Luar KL/Sel/Johor/Melaka; kami hantar dengan bas. Caj atas ejen.

Retail: boleh beli dari ejen terdekat. Kalau kawasan yg xde ejen, kami pos tp risiko atas buyer sbb handling poslaju kdg2 ok, kdg2 x ok. Kami wrap baik2 tampal sticker fragile.


** 
Nk selamat, awak jd lah ejen. Laaagi jimat, kuih x pecah, dpt tambah duit poket (insyaAllah) & dpt beli bangkit cheese dengan harga murah.

Saya tak janjikan customers dan pulangan lumayan utk pengedar2 saya. Tapi saya usahakan yg terbaik semampunya. Rezeki dari Allah dan usaha sendiri juga, saya hanya pengantara.
So far ejen saya pon dah jadi supplier. Besttt tengok diorang sama-sama berniaga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan