facebook

Ahad, 14 Mei 2017

Pembekal Kuih Raya

Assalamualaikum.

Pengedar kuih raya dialu-alukan.

Kelebihan menjadi ejen kami:

πŸ’ harga borong yang rendah. Ejen boleh mendapat untung runcit sebanyak RM5-10/balang kuih.

πŸ’ kumpulan sokongan Whatsapp Group disediakan. Kami sediakan gambar2 promosi supaya anda takyah susah2 photoshoot gambar lagi

πŸ’ belian minima yang rendah. Self pick up
di Semenyih, anda dapat harga borong tanpa kuantiti minima untuk harga borong bangkit cheese

πŸ’ kualiti terjamin, insyaAllah. Ramai yang puji bangkit cheese dan kuih kapit kami edar tak sama macam yang terdapat di pasaran. Kami puas hati dengan kualiti, baru kami supply. Kuih kapit kami intinya bukan sekadar di pinggiran 😝. Bangkit cheese lemak manis rangup, dengan parutan keju cheddar di dalam. Memang mantap πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Kapit inti chocolate n peanut
Harga borong: RM20 (minima 20)
Recommended retail price: rm25

Bangkit cheese
Harga borong: RM15 (minima 30blg)
Recommended retail price: rm20-25

Tart Sepit RM28 48pcs
Retail only

Tart Gulung RM28
50pcs (retail)
10 balang ke atas RM25
(Harga ejen jual terpulang)


Berminat nak jadi pengedar, boleh Whatsapp 0137716961 ya πŸ˜‰
Kita jemaah cari duit raya sama2 πŸ˜€







Ahad, 7 Mei 2017

Tart Nenas Sedap dan Murah

Assalamualaikum, masih mencari-cari kat mana nak beli tart nenas yang sedap dan berbaloi dengan harga?

hentikan pencarian awak di sini 😊



Tat Nenas Terap
RM30/balang (48 biji)



Tat Nenas Gulung
RM30/balang (50biji)




Kalau berminat nak borong buat kumpul duit raya:
RM27/balang minima 20 balang.
RM28/balang untuk belian 10-19 balang

***Order 3 minggu sebelum tarikh ambil.

Boleh COD di kawasan Semenyih, Kajang, Bangi (tertakluk terma & syarat)

Untuk sebarang pertanyaan dan order boleh whatsapp 0137716961 (Puan Amimah)

Khamis, 16 Mac 2017

Kuih Kapit Inti Coklat & Peanut


Alhamdulillah. Selain bangkit cheese yang terus mendapat sambutan ramai peniaga/pengedar sekitar KL, tahun ini kami berbesar hati membekalkan Kuih Kapit Inti yang isi di dalamnya bukan sekadar di pinggiran.





Kapit Peanut & Kapit Coklat

Stok yang laju terjual

Review dari ejen Ampang, Pn. Fazi

Customers dari Hospital KPJ Tawakal enjoy kenduri kapit peanut butter

Komen dari Pn. Zarith, pelanggan dari USJ.



Harga cuma RM25/bekas, 36pcs isi gemok-gemok.

Harga borong: RM20/bekas 
Minima 10bekas


Lebih banyak gambar dan review customers kami boleh di dapati dari laman Instagram kami bangkit_cheese



Untuk borong atau belian runcit boleh Whatsapp 0137716961.



Rabu, 22 Februari 2017

Kek Coklat Cheese Lava Berhantu

BismillahirRahmaanirRaheem

Mempersembahkan Kek Coklat Cheese Lava Berhantu kami

Harga sebekas RM6 sahaja.

Tempahan diterima 5hari sebelum tarikh pick up.

COD: Semenyih
Kajang / Bangi: Penghantaran disediakan untuk 10 biji kek dan ke atas (dengan caj penghantaran)








Khamis, 6 Oktober 2016

Kapit Coklat Inti Penuh

Assalamualaikum.

Pernah x you all beli kapit coklat yg dari luar balang nampak macam best je meleleh-lelah coklat  tapi bila gigit, hampa! Coklat meleleh kt luar je, dalam kosong!

Nah! Ni kita baru bawak masuk ye. Kapit coklat paling marvellous in the world. Inti kat dalam penuh. Terasa-rasa coklatnya di lidah. Luar balang tak nampak gah, tapi rasanya sungguh tak kalah! I tell you~

Harga. Borong rm20. Minima 10balang.
Retail RM25.

Whatsapp akak 0137716961 (amimah) ye 😘

Ahad, 4 September 2016

Pembekal Arabic Gum Murah

Prebiotik semulajadi.
Prebiotik=makanan kpd bakteria baik dalam usus (probiotik).

❤ Menguatkan sistem imun tubuh
❤ makanan tambahan yg dicadangkan untuk pesakit buah pinggang

πŸ“’πŸ“’πŸ“’Last call πŸ“’πŸ“’πŸ“’
Promo Merdeka πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽ‰πŸŽŠπŸŽŠ

Terdapat kajian yang membuktikan pengambilan arabic gum secara konsisten dapat membantu merawat pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang dan meningkatkan tahap kesihatan pesakit.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17517814

Bi idznillah �

Sesuai utk umur 6bulan ke atas.

Sabtu, 2 April 2016

Peluang Buat Duit Raya 2016

Alhamdulillah. Semalam je dah ada 2 orang lagi yang menunjukkan minat nak join team saya untuk jadi pengedar kuih raya tahun ni. Maklumlah x lama lagi nak masuk bulan puasa dah. Lebih kurang 2 bulan saja lagi. So modal, planning dan strategi pun kena start sekarang. Untuk geng2 bisnes yg dah ada "kaki" tu, eloklah bermula sekarang.

Untuk ejen2 saya, saya tak janjikan anda bulan bntang bagai. Cuma boleh bantu  dari segi promosi saje melalui internet. Maklumlah, kadang2 customer kita ni duduk jauh2, tapi nak merasa yg kita jual. Biasanya sy pass je customer kt ejen so that customer boleh pick up sndr kuih, kemungkinan untuk kuih pecah/retak pun kurang.

Penghantaran, biasanya kami gunakan bas. Tapi tahun ni insyaAllah akan guna khidmat kurier pulak. Poslaju tak berapa gemar sbb ada bad experience untuk pos kuih raya.


So kpd yg berminat nak jual bangkit cheese dan lain2 produk yg saya tawarkan ni, boleh whatsapp saya 0137716961 dan visit IG Bangkit_Cheese.
Kuantiti minima untuk harga borong rendah saja x lebih 50balang. Kuih yg dijual pulak type "evergreen". Maknanya kalau x raya pun masih boleh jual sebab amat sesuai sebagai kudap-kudapan setiap masa.